Revija #najst je nova katoliška revija za mlade. Prvič pa so se lahko z njo srečali na letošnji Stični mladih. Izhajala vsak drugi mesec na 56 barvnih straneh. »Želja, da bi taka revija zaživela med mladimi kristjani, je zorela več let. Revija #najst bo namenjena vsem mladim, od teh, ki so pravkar prerasli revijo Mavrica ali se pripravljajo na birmo, do teh, ki še vztrajno gulijo srednješolske klopi,« je povedal Tone Rode, direktor založbe Družina.
»V njeno vsebino želimo snovalci zajeti vsa relevantna področja delovanja in razmišljanja današnjih vernih mladih. Z njimi razvijamo talente, spoznavamo vrednote, premišljujemo o odnosu med fantom in dekletom, se pripravljamo na birmo in po njej prinašamo evangelij svetu, klikamo po pop sceni in poslušamo glasbo, spremljamo modne smernice, spoznavamo mlade animatorje in animatorke,« je povedala koordinatorka revijalnega programa Založbe Družina Barbara Kastelec. Za raznolikost vsebine skrbi mlado in dinamično uredništvo na čelu z Lucijo Čakš in Klemnom Čeligojem, ki sta se preizkusila kot urednika Mladega vala v Družini, ob njiju pa sta Marta Habe, predsednica Društva SKAM, in Samo Pučnik, predsednik Oratorija Slovenija. Birmansko rubriko pripravlja Timi Čižek. Razgibano obliko je reviji nadela Lucia Jerman.
Reviji je ves čas nastajanja stal ob strani Tone Česen, voditelj Medškofijskega odbora za mladino: »Ime revije #najst izraža to, kar bi naj mlad človek bil: iskalec novega in vpet v svet, okolje in družbo, v kateri živi. Socialna omrežja so resničnost, ki je ne moremo spregledati. Bodite v njih inovativni, ne bojte se spregovoriti o svoji izkušnji vere in Cerkve!«
Teme prve številke si lahko ogledate na povezavi http://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/revija/Najst
Informacije in naročila (letna naročnina za 6 številk je 23,40 evra) na naslovu: [email protected].